Monday 21 April 2008

بدون مبررات


النهاردة ومن غير مبررات ولا مقدمات ولا كلاكسات ولا اي حاجة خالص
رغم انه مكنش حب حياتي وان انا من ساعة معرفته بعاملة علي انه اخويا الصغير
الاانه النهاردة بعد مباله يومين بيتكلم ويقول حاجات غريبة انا مكنتش فاهم منها حاجة خالص
طلع النهاردة وقالي انه احيانا بيحبني زي اخه , قولت كويس بدل ميفهم ان دي علاقة حب بجد وابا بعد كدة مش عارف اعمل حاجة
الكلام دا كان الصبح
بعدالضهر كدة علي العصر انا مش حتكلم انا حنقل المكالمة زي مهيا

hassan u said u dont love me
:D € H @ B :D Sometimes i don stop thinkin abt u . And other time i don think of u ever .
hassan ok so u dont love me as lover but as friend
:D € H @ B :D Some times as a lover and sometimes as a friend
hassan ok let it as friend ok
hassan i like that
hassan ok
:D € H @ B :D Y ?
:D € H @ B :D Y u want it as a friend
:D € H @ B :D ?
hassan i dono but it will be nice untill we meet
:D € H @ B :D Mmmmmm ok . Gotta go to bed .
:D € H @ B :D Bye
hassan bye
hassan see you
:D € H @ B :D I don think so
hassan غ ؟
hassan لية ؟

ودي كانت النهاية
انا دلوات ولا فاهم اي حاجةمن الي حصل دا
وحموت وافهم هل الغلط مني ولا منه
انا ققل حاجة محتاج تفسير مش كدة
ولا انا غلطان


No comments: