Sunday 20 July 2008

الواجببببببببببببببب

ههههههههههه كنت بتمني ان الواجب ميتبعتليش لاكن اعمل اية مش كل الي الواحد بيتمني بيحصل
المهم انه وصلي ودلوات المطلوب اني احله . كنت ماجل حله شويا لاكن لا مفرمن القدراعمل اية الظروف عايزة كدة هههههه
خلينا با في الجد ونبدا حل وبلاش كسل

السوال الاول:
اذكر اسم من مرر لك هذا الواجب
عصفووووووووري

السؤال الثاني : اذكر قوانين الواجب
اني اجاوب عن الاسئلة دي

السؤال الثالث : عدّد ستة اسرار قد لا يكتشفها من يقابلك اول مرة
وهنا المشكلة اني مكنتش اعرفهم اكن بعد بحث وتقديد و استشارات ومناورات يعني
اقدر اعد منهم شويا

1- اني مجنون شويا في تصروفاتي يعني احيانا اي حاجة تختر علي بالي اعملها .مفكرش فيها ولا اي حاجة خالص وسعات ابا واقعي بس مش اوي لاني مبحبش نفسي سعاتها الخيال بيبا احسن ههههههههههه

2- اني في ساعات باامل زي الاطفال في اغلب الحاجات زي التصروفات يعين ممكن ازعل من اي حاجة صغير ة جدا وافرح برضة من حاجة صغيرة , بحب الشكولاته جدااااااااااااااوبموت في الفرجة علي الكارتون

3- اني بموت في اني اجرب اي حاجة جديدة من اكل للبس لاي حاجة تختر علي البال

4- اني بحب القراءة جداااااااااا ممكن اقرا في اي حاجة الا تطوير الذات بحس سعتها بالغباء

5- اني مودي جدا ببمشي علي حسب مزاجي او بمعنبي اصح هواءي , ومحبش التخطيط لاي حاجة طبعا دا في مواضيع ومواضيع ههههه

6- السر السادس دا با انا مش عارفه لحد دلوات قعدت ساعة افكر فيه مش عارف اية هو يمكن علشان سر فلسه محدش قالي عليه .

المهم كدة خلاصنه السوال دا

فاضل سوالين

السؤال الرابع : مرّر الواجب إلى ستة مدونين و ذكر اسمائهم و روابط مدوناتهم

هو انا اعتقد انها مرت علي كتير لكن حاحاول اشوف مين الي الواجب معداش عليه وابعتهوله

خرابيش
http://ideasofaman.blogspot.com\

الحب الممنوع
http://momenahmed.blogspot.com/

السؤال الخامس : اترك تعليق في مدونات من ممررت لهم الواجب لاعلامهم
و قد تم تنفيذه

2 comments:

عصفور said...

صديقي حسونة
أنا رح قلك السر السادس
السر السادس: انك شخص طيوب وحساس
بس ماتقول لحدا...:)
هاد سر ما بينفع ينحكى
يؤيؤيؤيؤيؤ


تحياتي يا جميل

عصفور said...

مرحبا
أرجو من جميع المدونين المشاركة في الموضوع الخاص بمساعدة الدكتور محمد
فكرة الموضوع في مدونتي


شكرا للجميع