Saturday 2 October 2010

تفتكر


انت حبتني بجد
اكيد
امال ليه سبتني لما كنت عاوزك جانبي
مش سيبك بس مش كنت اقدر
ليه يعني , امال بتحبي ازاي
انت عاوز تعمل سكس و انا مش عاوز , كنت عاوزني اعملك ايه
تساعدني تقف جانبي
اساعدك ازي و انتا دايما الي شخصيتك قوية عاوز الصراحة خفت لامشي وراك و انتا عارف ان السكس دا اخرته وحشه
علشان ربنا يعني و النار , طب ماديني دخلتها برضه فرقت ايه يعني
فرقت اني مش معاك
انت اناني , خفت علي نفسك و سبتني لنفسي تتعذب في الدنيا و اه في الاخرة كمان
لا انا مش اناني ,بس بخاف ربنا
و لما كنت بتمسك ايدي و تقولي بحبك مكنتش بتخاف منه
كنت بخاف بس دا مش سكس
و النبي
اه
تفتكر لو كنت سيبتك و اهتميت بنفسي و مشيت ورا احساسي كان حالي حيبا ايه
مش عارف بس اكيد كنت حتفضل عايش
تفتكر كان ممكن يسامحني
لا علشان دي كبيرة , انتا عاوز تعمل سكس و تهز عرشه
مديني انتحرت و زعلته برضه
كدة احسن
عاوز اقولك كلمة اخيرا قبل مامشي
قول
انا ندمان علي كل لحظة قضتها معاك

No comments: