Monday 24 March 2008

من غير عنوان

بالي كام يوم عايز اكتب بس مش عارف كنت بكلم نفسي ساعتها عايز اكتب عن حاجات كتير مريت بيها وحستها اليومين الي فاته زي مثلا العادة الي احنا علمناها للاجانب بتاعت تغير الاسم وعمل لنفسينا اسم حركي غير الاسم الحقيقي هي ممكن تكون علشان البوليس بس انا فش عارف برده ليه وكمان بوليس اة دا الي يجي يمسكنا دا احنا في حلنا ولابنهش ولا بنش ولا لينا دعوا بالسياسة ولا الاقتصاد حتي الا با لو كان دا بحكم مكان شغلك بس بردوا لية بيمسكونا مع ان احنا ولا زي الي بيتظاهروا ولا الاخوان ولا نيلة احنا كل الي عايزينوا نتابل وخلاص ودي علشان حرية واحنا في بلد من قمم الحرية بامانة طبعا دي تريقة احنا ولا في حرية ولا نيلة
كنت عايز اتكلم في اة تاني .......مش فاكر
اة حكاية المثليين الي بيجوزوا !
بيجوزا من ستات كانهم استريت يعني . اعتقد ان حكاية الجواز علشان المظهر والكلام دا خلاص با قدمت ومحدش بيبص عليها دلوات الا با لونتا عليك العين من الاول من اصحابك واقاربك دي يبا موضوع تاني
متهيالي اني مش فاكر انا كنت عايز اتكلم في اة تاني بس مش مشكلة لما افتكر مش حكلم نفسي واجي اكتبوا علطول

No comments: