Saturday 10 July 2010

الصديق


مش عارف ليه المرادي عاوز اكتب بالعربي بس اه تغيررررررررررررررررررر اول مرة اتكلم معه لا و ايه مقنع اقنعني اني الطريقة الي بتعرف بيها علي الناس غلط لاني كدة استحاله قالي الي بدور عليه سواء صديق او حبيب علي اساسا اني مش بحب اتكلم في السكس و لا بدور علي حد يعمل معايا سكس . لازم علشان ادور صح اني ادور علي صديق و يعمل سكس و سعتها حتلاقي الصديق الي بدور عليه و لو العلاقة كملت يبا سعتها بات حب مش عارف ليه مش مقتنع بالكلام دا ممكن علشان انا مؤمن ان طلاما السكس دخل في الموضوع من الاول با اساسي في الموضوع و سعتها ممكن الواحد يتغاضي عن حاجات كتير بس علشانه علشان السكس
بس هل سعتها حبا مبسوط و انا بعمل كدة و انا معاه و لا بس هيا الكام دقيقة بتوع السرير و حتمني انه يختفي من قدامي
اكيد مش حيختفي .
لا انا مقتنع بالطريقة بتاعي و لسة مقتنع بيها و مش حغيرها لايت الي بدور عليه كويس
مقليتوش مش مشكله كفاية النت و اصحابي و خلاص في ناس مقدر لها انا مش تلاقي الي بتدور عليه عادي زي الملكة العذراء الي لايت حبها الاول و الاخير و بعد كدة قررت انها تتخلي عن حياتها كلها و توهب نفسها لانجلترا انا معنديش مانع اني اوهب نفسي لنفسي و حياتي و بس لكن اني اعمل سكس مع اي حد صحبي او اي حد اتعرف عليه يبا انزل الشارع احسن و اقف تحت عمود و استني اي عربية تقف لكن للاسف انا ولا بتاع كدة و لا بحب اعمل كدة
انا كفاية عليا اصحابي :)
كمان الي يقولك انه عايش في وحدة دا يبا كداب ايوا كداب اي حد لو سافر يومين اسكندرية و قافل موبيله حيحس بالوحدة الوحدة احنا الي بنعملها و احنا الي بننهيها باي حاجة هواية اصدقاء اي حاجة ممكن تكسر الوحدة دي الا الاستسلام دي الحاجة الوحيدة الي حتجيبلك اكتاب مش احساس بالوحدة و بس علشان كدة مستغرب اوي من الي يقولك لا اصدقاء مش كفاية لازم ادور علي حبيب و يدور و قلبه ينكسر كتير كل دا علشان مستعجل و بيدور غلط او زي مقولت بيدخل الحب الي المفروض انه مشاعر بالسكس الي المفروض انه غريزة حيوانية
فيها ايه لما يدور علي صديق و بس مش غير حاجة خلاص حيتعب و لا هو خلاص دون خوان الي لازم يوري الشباب انه خلاص فلانتينو
بجد احسن حاجة الصديق

No comments: